Duyulurum hatice__k çok geçmiş olsun. antibiyotik kullanmaya başladıktan sonra üç gün normal sonra geçmesi lazım. Bir de kulak iltihabı için antibiyotik dozu bir ölçekten fazla veriliyor ona dikkat ettiniz mi?
hatice__k Hkhjhhjjhjjj dün başladım 2 ay aşısı vurulmuştuk salı günü aşının ateş yaptığını sandım ama dün gittik kulak intihabı olmuş dün antibiyotik verdi doktor hemen geçermi ?
Hkhjhhjjhjjj hatice__k 3 günde etki.ediyor antibiyotik bugün akşama.iyi.olur inşallah aynı saatlerde vermeye çalış düzenli olarak kullan bizim antibiyotik kullanırken ikinci gunun akşamına düşüyordu ateşi kullandığın halde düşmez se tekrar götür dr
Duyulurum hatice__k bebeğiniz küçükmüş düşük ölçek olması normaldir o zaman. Şu an ateşi olması normal, en fazla 72 saat ateş oluyor ilaç kullanmaya başladıktan sonra. Ama dikkat edin ateşini hep kontrol altında tutmaya çalışın
Hkhjhhjjhjjj hatice__k yarım ölçek yani demi verdiğin ölçek antibiyotik geçirir dediğim gibi sen düzenli hep.ayni saatlerde ver canm
hatice__k Hkhjhhjjhjjj bide bu süt içmek istiyor antibiyotik vermeden önce 10 15 dk önce süt içiyor sonra saati geldiğinde veriyorum bidaha emdiriyorum arkadından birşey olurmu
Hkhjhhjjhjjj hatice__k ben emzirdikten sonrada veriyor dum öncede veriyor dum verebiliyor san önce ver sonra emzir o kadar sorun deil