Arkadaşlar bebeğim 15 günlük 1 haftadır evde 1 hafta küvezde kaldı 38hafta3300 doğdu. Sütüm günlük toplam100cc anca geldi sağdım verdim kalanında mama+biberon verdiler. Taburcu olduğu gün 90ccye kadar çıktıklarını söylediler ama bana çok fazla gibi geliyor, evdeyiz şükür iyiyiz şu an ama ben o kadar mama vermiyorum emzirmeye çalışıyorum istedikçe sütüm az ama hala ya da bana mı öyle geliyor bana bir akıl verin ben ne yapayım mamayı geceleri çok zor durumda kalırsam vermeye çalışıyorum sadece. Altı her açtığımda çişli oluyor kakayı 1ya da2 kez yapıyor günde yaparsa,karnından guruldama gibi sesler geliyor çok üzülüyorum aç mı bırakıyorum diye