Benmi isten anlamiyorum bebegim mi normal degil cozemedim 10 gune 3 aylik olucaz kendime kahvalti bile hazirlayamiyorum evim iyice dagildi sadece haftada bigun esim izinliyken yapablyorum bebegimi biturlu yalniz birakamiyorum basindan ayrilamiyorum zaten cogu zaman sallanarak uyumak istyo sallamayi biraktigim an uyaniyo uyanmasa bile çıt sesine uyanikken kucagimda surekli yerde cok durmuyo en fazla ana kucagnda oyun halisinda 10 dk napabilirim yardim lutfen