Aselinannesi7741 Herkese merhaba Alllah askına adam gibi şu atagımızı bize bakıp anlatan biri varmı kızım 3 gündür serum yiyo yaklaşık 1 bucuk aydırlar hiç bişey yemiyo kilo almıyo 😔 2 Temmuz beklenen dogum tarıhı dogdugu tarıhte 2 Temmuz normal dogum
[silindi] Aselinannesi7741 Atağınızın bitişine 5 gün kalmış. Ama serum yemesi vs bu kadar ciddi iştahsızlık ataktan olmaz. Atak genelde karakteristik özellikleri uykuyu falan etkiliyor.
Oyku2019 Peki neden yemiyor birsey dediler mi benim kizimda ayni 10 gundur hic birsey yemiyor uykuda zorla veriyorum kusmasi da basladi bugun acile goturucem bende
Aselinannesi7741 Oyku2019 biz 3 gündür serum yiyoruz 4 aylıgız doktorda şokta ilk defa hiç bişey yemegen bebek görmüş🤷🏻♀️
Oyku2019 Aselinannesi7741 alla alla ilk defa mi görmüş bizim bebekler bir ilk ozaman🙈benim bebegimde 3.5 aylik on gundur yediricem diye yapmadigim sey kalmiyor 2 gundur iyice istahsizlasti yemedikce ben üzülüyorum 😔
[silindi] Aselinannesi7741 [url=https://hizliresim.com/gPga12][img]https://i.hizliresim.com/gPga12.png[/img][/url] pembe gibi görünen çizgileriniz ilerleyen atak dönemleri. Gri çizgi atak değil o dönemde sizin ondan uzaklaşabileceğinizi anladığı için mızmız oluyorlar.