Emreninannesi- bizde 17 aylığız 18 e gircez doktorumuz 2 ay önce bırak mamayı artık .o da birey dedi . Bizde önce sabah mamasını bıraktık sabah 6-7 buçuk arası uyanır sekizde kahvaltı yapar mamayı kesince kahvaltısı düzeldi hiç bişi yemezdi şimdi tabağını önüne koyuyorum domates peynir yumurta börek pankek vs artık . Diş sancımız yoksa bitiyor tabak sonra çok açıkmıyor zaten ama biz 10-11 gibi kahvaltı yapıyoruz bizimle iki lokma yine yer 12 de uyur 2 de kalkar sonra yemek saat 4 gibi muz kuru üzüm vs gibi bi ara öğün yapıyorum sonra bişi vermiyorum 6 6 buçuk gibi akşam yemeği meyve 8 de mama içer yatar bizde akşam mamasını kesemedik karnı tok olsada mama için ağlıyor . Bide gece 12 de içiyor tam 12 de ağlar mama diye bayramdan sonra 12 mamasını kesmeyi düşünüyorum ama biraz zor olcak