Merhaba kizlar benim bebeğim tam 18,5 aylık ve nerede ise 15 gündür taninmaz halde , taniyamiyorum bebeğimi çok sinirli çok agresif çok sivri köşeleri var dediğim dedik ve dahası bir sürü olumsuz şey , yemek yememesi mi desem istediği için savaşması mi desem tekmelemesi mi desem 🥹 amaninn ben bittim durup durup kızgın kızgın tepkiler vermesi mi desem oyuncaklarına kızmasın mi desem … Bana yardımci olur musunuz yakın aylarda veya o ayları geçmiş olanlar bu normal mi dönemsel mi yoksa farketmeden psikolojisine zarar mı verdim (ekstra birşey yaşanmadı ama) ya da huyu mu oturuyor bu şekilde mi karakteri 🤯🤯 hadi canimlar ya bir yardım edin bana nedir bu