havvaace 2Sevdeee bugün doktor el ayak hastalığı olduşunu söyledi oğlumda ve çok zor sürwkli ağlıyor şu an
Minel-_-3404 havvaace bizdede malesef durum şuan öyle dün dr.teşhisi koydu agzind ayara var diye kızım hic ama hiccbirsy yemiyor herseye agliyor