Kızlar akıl verin, oğlum 7 aylık ve beksoronun ilk dozunu oldu dün . Ama aşı yeri şiş ve kırmızı, ve inanılmaz ağrısı var. Ağrı kesici ateşi çok çıkmadığı sürece vermeyin demişti doktor karaciğer enzimlerini yükseltiyor çünkü oğlumun ne zaman kullansa . Ben dün bir kere verdim ağrı kesici, ama bugün dünden daha huzursuz uyumuyor ne yapsam ağlıyor sürekli . Ne zaman geçer bi akıl verin nolur . Doktoru normal ağır bi aşı diyor başka bi şey demiyor