Kızlar 65 gün önce normal doğum yaptım ama hala ayakta duramıyorum bi iş yapamıyorum vajinam ağrıyor daha ilişki de olmadı bugüne kadar doğumdan kaç gün Sonra dikişlerim in patladığını öğrendim yeniden dikiş atıldı kadın doğuma gittim kaç gün önce dışdaki dikişler iyileşmiş ama içerde derin yırtıklar var BİRAZ uzun sürer dedi iyileşmesi afedersiniz lavaboya giderken bile vajinamı tutarak tuvaletimi yapıyorum aranızda benim gibi olan oldu mu olduysa nasıl iyleştiniz😐😐😑