Merhaba yine ben ve yöne tuvalet egitimi sorunu
Ne illet biseymis bu iki haftadır canım çıktı.
Ne güzel çişini 2 günde öğrenmişti gziel güzel gidiyordu ama kakayi altına yapiyodu
Bugün sabah çişe gitti bi daha tua lete gitmedi agliyo çişim geldi diyo tuvalete gidiyoruz ağlayıp geri çıkıyor kafayı yemek üzereyim bunaldım Ne yapicam ben
Bugün kızdım hatta biraz sıkıştırdım oğlumu ama dayanacak gücüm kalmadı
Bez tak diyo Ne yapicam beze geri ki donucem 2 haftalık uğraş heba mi olacak yani lütfen akıl verin