1aysekaplan Y-1A benim bebeğimde öyle herşeye ağzını saplatiyo meyve suzgecinde muz karpuz felan veriyorum evde ne varsa yoğurt vermiştim bide bir iki kere 6.ayini sabırsızlıkla bekliyorum 😬
Y-1A 1aysekaplan benimki daha 5.ayına yeni girdi işte bitmedi daha 4 aylık sayılır yani karpuz versem meyve süzgeçine koyup birşey olur mu acaba
1aysekaplan Y-1A bilmiyorum canım o ayda bir iki kere sadece azcik yoğurt vermistim de eğer ki ağzını saplatiyosa hevesliyse ver az birşey birşey olmaz
Lunaaaaa Y-1A bebekler herşeyi merak edip ağızlarına sokmak istiyorlar zaten sonuçta tadını bilmediği bişiyi canı çekmez, neyse bunun dışında zaten ek gıda zamanı da yaklaşmış yakında tadına bakar ama çay vermeyin tabi :)
Masalkizinannesi Y-1A valla benim kızımda hep bakıyordu ağzını aciyordu şuanda 8 aylık ek gida seruvenimiz berbat geçiyor asla yediremiyorum birsey o zamanlar üzülüyordum canı çekiyor herhalde diye
Gamzesa Kızım 4 aylık aynı şekilde o da çok istiyor geçen gün muz verdim biraz yeter diye çekince ağlamaya başladı aynı şekilde doktora gittiğimde danisicam biraz biraz başlıyim mi diye
Acemanne29 Y-1A meyve süzgecinin içine sıgacak genişlik ve uzunkukta koyup veriyorum 5 ay 18 günlük elindeki nesneyi ağzına sokuyorsa tamam ucu emzik gibi dişleri kaşındığı için çiğniyo onla hem kaşımış oluyo hemde meyvenib suyunu da içmiş oluyo