Merhabalar ikinci ay aşılarımızı olduk 1 gün sonra bacağının birine su değdi.hemen sağlık ocağını aradım çok gelmediyse bişi olmaz dedi. Bir bacağı normal diğer su değen bacağı kızarık ve şiş. Kendimi çok kötü hissediyorum .sağlık ocağıda tatile girdi soramıyorum foto atıcam bacağını