Aynura23 gazı sancısı yoksa aç değilse vesayre ama ona rağmen ağlıyorsa size nacizane bi masaj tavsiye etmek istiyorum. Bebeği yüz üstü yatırıp sırtını ovun ve tek kolunu çaprazında ki ayağıyla birleştirmeye çalışın zorlamadan, sonra aynı şekildediğer kolunu çaprazında ki ayağıyla birleştirmeye çalışın yine. Eğer kavuşmuyorsa ondan ağlıyordur, bizde iyesi batmış derler ve kavuşana kadar zorlamadan sırtını ova ova kavuşturmaya çalışırlar, kavuşunca bebek inaılmaz rahatlıyor. Bende oğluma bebekken ağladıgında sürekli yapardım. Annemden babannem ve ananemden öğrendim yani eski usul bir masaj ama doktora da sordum oda bi zararı olmadığını aksine faydalı olduğunu söyledi. Denemek isterseniz yapın bi isterseniz inanın faydasını göreceksiniz. Hatta geçen YouTube da da gördüm sizin için şimdi bakıp linkini atıyım buraya.