tco Merhaba sevgili anneler bugun oglum 53 gunluk. Dunden beri bir memeyi en fazla 10 dk. Emdi . Birakir birakmaz krize grip agliyor susturamiyorum. En ufacik seyde memede susan cocuk suan memeyi biraktimi almiyor ve kipkirmizi oluncaya kadar agliyor. Cok aglak bir bebek degildir normalde neden boyle olmus olabilir. Yediklerim yuzunden sutumun tadi degismis olabilir mi? Yada gaz? Memereddi degildir insallah 😫
Kubra34 tco Ya gazdan dolayıdır ya damalesef süt azaldıgından 😞İkisini de yaşadım ama ben bu aglamalarını sadece gaz sancısı sanmıştım meger sütümün az oluşundanmış..Kilo alımına mutlaka baktırın bu ay,normalse gaz sancısındandır zaten
tco [bilinmeyen] Kubra34 bugun 11 tane bez degistirdim. 5 i kakali . 11 inde ciş var. Sutum var saginca geliyor. Gazi var desenize🙄🤨. Cok tesekkur ederim