Oğlum 14,5 aylık ön alt dişlerin yanları çıkacak sabah 6da bi uyandım ki 39,5 ateşle yanıyor hemen acile götürdük ilaç verdiler sadece. Şimdi ateşi 38de yine düştü biraz ama sabah 6da 90 cc mama içti saat 1.30 olacak daha ağzına su bile sürmedi sadece uyuyor baygın gibi. Açlıktan mı uyuyor bu kadar ya ağlıyorum üzüntüden. Sabah kahvaltı verdim yemedi 10.30da uyumak istedi mama yaptım 4,5 saat geçmişti sabah içtiğinin üstüne içmedi. 10.30dan beridir uyuyor ve sabah 6da içtiğiyle duruyor ya napıcam ben zaten 8 kilo zayıf minyon hepten eriyecek kilosunda da değilim açlıktan bayılıyor sanırım ondan bu kadar uyuyor. Uykusunda içirmeyi deniyorum çığlık çığlığa ağlıyor emziği alıp geri uyuyor akıl verin ne yapacağım