Bebekaslan arkadaşım sahana 2 aylık bebek uyandırma diyen doktorun kanını karışlarım var mı öyle bişey Ya gece sütü çok değerli ben saat başı emzirmeye çalışırdım 3 aylık olana kadar uykusunda emer çocuk bir kere 4 saat uyuyup kalmışım göğsüm taş gibiydi ne acı çekmiştim yapma emiyle emzir uyanmaz o uykusunda da emer çenesini elinle uyar sen. Hem ne kadar emerse o kadar süt artar daha çok küçük. Tamam saat başı emZirmeyebilirsin ama en geç 3 saatte bir emzir memelerin terbiye olana kadar