Kızlar ayakta sallayarak uyutmak çok mu kötü bir şey ne kötülüğü var bebeğim 4,5 aylık ve sadece memede uyuyor yaz geldi ve artık bunalmaya başladım eşim dizlerine koyup uyutuyor bende ayakta sallasam o şekilde uyutsam ne zararı var neden insanlar bu kadar karşı