Böyle bisey basina gelen varmi bilmiyorum ama doğumumdan bu yana sütüm çok fazla bebegim ilk başlarda küçük fazla gelmesi normal diyorduk ama suan 4 aylik 8.200gr 72 cm bir bebek gelişimi çok iyi diyor doktor ama benim sütüm sagmakla bile bitmiyor bir saat gecmeden iki göğsümde süt doluyor normal bi temiz kiyafet giyip 2 saat duramiyorum sütler heryere fışkırıyor. Gece uyurken sırılsıklam oluyo kıyafetim ne yapmam gerekiyor lütfen bisey bilen tavsiye eden yardımcı olsun