Yavrum_veben2 Hangi göğsün doluysa onu önce ver canım birde yağlı süt arkalarda olur ön sütünü sağabilirsin sonra memeyi verebilirsin benim kızım kilo almazdı doktorum yağlı sütü alamadığından diyordu bana böyle yapmamı söyledi cogu zaman da ishaldi sürekli ön sütü içip bırakıyordu bence önceden sağıp verirdim hem ben hafiflerdim hemde süt yenilenirdi kızımda yağlı olanı içiyordu