Aranızda bestlak damla kullanıpta bebeğinde gaz yapan var mı acaba? Ya da Desiferol plus 5 damla vitamini ilacı.Bebeğim dün gece ateşlendi ve çok gazı varmış kakasını da yapmamıştı iki gündür.Doktor gazdan dolayı ateşi çıkmış dedi bizim gaz sorunumuz bitti gibiydi.Doktor yazmıştı bunları yeni kullandım ve bugün böyle bı şey yaşadık bebeğim baya uvaldı ıkınmaya çalıştı filan acaba bu ilaçlar yüzünden mi?