Kızlar pazar günü öğle uykusundan sonra tuvalet eğitimine başladık öncesinde sürekli söylüyordum zaten kendide merakla bekliyordu. İlk günler güzeldi çişini pek kaçırmıyordu kakası kaçıyordu iki gündür kabız kaka yapamıyor çişini de sürekli kaçırmaya basladı çişim var diyor ama dedikten 3-4 saniye sonra yapıyor yetiştiremiyoruz :( normal mi ya süreç böyle mi ilerliyor