Kızım doğduğunda 2 kg 800 gram almıştı geçen hafta pazartesi günü hastaneye götürdük kilosuna falan baktırmak için 3 kg 300 gram almış gr almış sizce az mı almış ilk doğduğundan bir hafta sonra götürdüm doktorum çok kilo almamış mamaya başla dedi en son gittiğimde işte kilo artışını görünce sadece emzirmiştim mamaya başlama böyle emzirmeye devam et dedi herkes bir şey söylüyor çok kilo almamış diyor bilemedim oğlum da hiç kilo problemi yaşamadık o yüzden bilmiyorum nasıl olacak