Usnac1995 Kızlar 2021 yazında almıştım nerdeyse 2 sene olcak ama yarısı bile kullanmadım, kullanılır mı acaba. İnternette 2-3 sene kullanılır yazıyor ama kararsız kaldım
PatronBebek Usnac1995 maalesef cnm çöp olmuş. Hani bir sene dolsaydı birkaç ay daha kullanılabilirdi ama artık 2 sene olmuş
Marianne Usnac1995 prosedür icabı değil. İçindeki etken madde özelliğini kaybediyor ve dolayısıyla güneşten korumaz.