Merhaba hanımlar doğum parası ve süt parası sigortalı olan herkese verilmiyormu ben mi yanlış biliyorum. Eltimle konultuk doğum parasını aldım ama süt parasını bize vermiyorlar dedi.. Niye diye sorunca kocam memur ya o yüzden diyor😂benim eşimde memur bana niye veriyorlar. Anlamıyor bir türlü 170i aradım bir türlü bağlamadılar sizede sorayım dedim kimlere veriliyor bu süt ve dopum parası.