Ersozes58 ilk zamanlar çok normal. Benim neredeyse 2ay kadar öyleydi ama bir süre sonra göğüsler terbiye oluyor derler bebeğin ihtiyacı kadar süt üretimi yapıyormuş düzeliyor. Siz elle sağım yapıp göğsünüzü rahatlatın, eğer çok ağrı sızı ateş yaparsa ya da elinize yumru şeklinde biieyler gelirse göğsünüzde mutlaka doktora görünün ama