Azli Metehann12 ben ikilisini 7500 e satıyorum tayınımız cıktıgı için biraz ucuz olmuş ama olsun nolcak
ilyestaa Spotcuya verseniz o kadar bile vermez.. Kayinvalidemler bahçesine aldı gecen ay tanesini 4 bine. Sizinki nasıl model bilemem ama tamam demişsiniz artık vazgectim deseniz elinizde kalırsa o 2 binde olmayacak . Çok aşırı ucuz glmedi bana
Benimdunyamm Metehann12 çok ucuz yeni koltuk takımı 24 bine aldım hem koltuğun da yeniymis fotosu yok mu eşim 2 bini çok az buldu de fiyatını değiştir bu devirde 2 bin ne millet hayrın olsun demiste karşıdaki de aldıktan sonra dalga geçecek herkesle 2 bine aldım bedava diye
Lylozzd Metehann12 vermişsiniz artık verdiğiniz malın arkasından bakmayın lütfen en korktuğum şeydir birinden bişey alırken. Kiminin 2 bin lirası kiminin 5bin lirasından bereketli olur
Oburiks Metehann12 ne kadar ayıp bisey söz namustur yani koltuklar halen sizde diye vermekten vazgeçtim ne demek bana cok yanlış geliyo bunlar bisey diyemiyorum
Metehann12 Oburiks söz vermedim kadına ben dedim tutacağım ev küçük olur sigmazsa veririm sana sporcuya vereceğime diye o yüzden rahat şekilde vazgeçerim zaten istesemde satamiyorum artık ev tutuldu
Oburiks Metehann12 öyle bise yazmamissiniz kadına verdim 2 bine demişsiniz sonradan ettafinizdakilwr söyleyince vazgecmissiniz neyse bisey demiyorum hayrını görün koltuklarinizin
Metehann12 Oburiks verdim değil verdim gibi bişey oldu yazmışım iyi okuyup da yorum yapın ya detaylı yazarak açmadım postu uzun olmasın diye kadına dedim ev tutmadım daha olur da kanepeler bana sorun olursa sporcuya vereceğime sen alırsın dedim sadece bu kadar sanki böbrek bağışından dönmusum de kadın ortalıkta kalmis gibi hayati mesele yaptıniz yok söz namustur vs diye
Burcx Metehann12 valla 2 bine tek berjer vermiyorlar bacım çok ucuza vermişsin gerçekten 5 6 ya bari verseydin şu an takımlar 25 30 dan başlıyor
S_x_w Metehann12 iyi de siz zaten 2bin e almışsınız üstelik kullanmışsınız ve şuan yine 2 bin diyorsunuz bence fazla bile..şimdiki piyasa ile 3-5 sene önce salınan 2. El karşılaştırılması fırsatçılıktan başka bir şey değil..haa dersiniz ki ben 10bin e aldım 2 bin e verdim o zaman ucuza gitmiş denir ama şu durumda ucuza gitme durumu yok bana göre
gecekusu_- Metehann12 bacımsuuuuuu sen kafayı peynir ekmekle mi yedin he 😂 2000 ne kız şimdi 2000 koltuğun ayağını alırsan öp başına koy 😀 komşunda az çakal değilmiş he
Metehann12 gecekusu_- ya zaten ev bulamadık kanepeleri satarsam çocuğu yatircak yer yok oda yapamicam ev 1+1 çünkü mecbur goturcem satmaktan da vazgeçtim diye aradım komşumu anlattım durumu
Minigim38 Metehann12 2. Elle uğraşıyoruz 1 gün bile kullanılmış olsa o artık 2. El oluyor o yüzden aldığınız ürüne spotcular bir tık uygun fiyat veriyor. Aaa spotcular düşük fiyat verdi demeyin gelen müsteriler hiç bisey yok yeni dediğiniz şeylere kusur buluyor. Ürünü alacak ama ayak modelini sevmiyor biz gidip yeni ayak alıp takıyoruz yada başka bisey istiyor bunlar hep ekstra para bu yönlerini düşünen yok mesela 😊
Metehann12 Minigim38 doğrudur valla benim komşum gözüyle görüp bildiği hlde kulp bulup fiyatı iyice indirme derdindeydi
-_-hUysUzvetatlikadin Metehann12 evet biraz ucuz olmuş ama emin ol normal fiyata satmak istesen aylarca satamazsın bizim de eve sığmamıştı bir çok mobilya depoda duruyordu normal olması gereken fiyattan söyledim aylarca bekledim yarıya düşürdüğüm gün satıldı yoksa depoda çürüyecekti birazdan kalsa boşver iyi yaptın yoksa çok zamanını alırdı satmak aradaki fark başının gözünün sadakası olsun ben bir çok şeyi hatta satamadım da çöpün kıyısına koymuştum anında aldılar
Metehann12 -_-hUysUzvetatlikadin ya zaten 5 6 milyara satılmaz farkındayım en azından 3 bin olsa bari kafasindaydim ama gerek kalmadı götürmek zorunda kalıyorum kanepelerimi