Kızlar bebeğimin normalde belli bir düzeni vardı ağlak bir bebekti ama uykusu gelince uyuyordu. Şimdi yok beşikte sallıyorum kucağıma alıyorum ayağımda sallıyorum yok uyumuyor . Her türlü beslenmeyi reddediyor emziriyorum göğsümle kavga ediyor biberon veriyorum söyleniyor ve ağlıyor 1 haftadır böyle . Atak haftasını da hesapladım henüz atak haftasında da değil doktora da götürdüm birşeyi yok özellikle akşam 6 dan sonra deliriyor tahammül edemiyorum artık neden böyle yapıyor olabilir 😢😭😭