Cocukgelisimcimomy Merhaba hanımlar doğum yapalı neredeyse 1bucuk ay oldu 1 kan 1 d vitamini ilacı alıyorum bir aylık daha var ama sıkıldım ilaç almaktan siz ne zaman bıraktınız ve sütünüzde falan azalma oldu mi
DrkAyz Cocukgelisimcimomy Kan ilacı hamileyken de midemi bulandırıyordu doğurduktan sonra da bulandırdığı için 1 hafta falan icebildim bebekle ilgilenirken unutuyorum içmeyi bende herhangi bir sıkıntı yaratmadı ama yediklerimin demir ve vitamin açısından yüksek şeyler olmasına dikkat ediyorum
Marianne Cocukgelisimcimomy günde 15 hap vitamin içen ben🤪 ara vererek kullanın tahlil sonuçlarına göre
GezginPaNDa Sütunun azalmaz ama vücudunuz zarar görebilir. Ilac içmek ne kadar zor olabilir diye düşündüm yanlış anlamazsaniz