Alprslanatess 3 aylık bebeğim var çarşamba sünnet ettırıgımız gün kakasını yaptı daha da yapmadı kabız olduğundan korkuyorum ama ağlamıyor huysuz da değil hem emzırıyorum hemde mamayla beslıyorum Düzce doktora goturmelımıyım
Emnecte Alprslanatess benim bebeğimde 3 gündür yapmıyor huysuzluk yok ama çok ıkınıyor sadece gaz çıkartıyor 10 güne kadar normal diyolar ama çocuk kim bilir neler çekiyor bize anlatamıyolar 😭
eslemB10 Alprslanatess 10 güne kadar normal hatta eskiler tuvaletini yapmayan bebek kiloya gider kilo alıyor derler
Aylinayliz50 Alprslanatess merak etmeyin bizimde 3 aylığız 5 gün yapmadı acile götürdüm normal olduğunu söylediler ama yine de rahatlaması için bi lavman yaptılar bir hafta on güne kadar normal diyorlar
Emnecte Alprslanatess bi arkadaşım az önce kulak çubuğuna zeytinyağı sürüp poposuna hafifce sok acilde lavmandan iydir yapıyorlar öyle dedi bende denicem gece
Lina2023 Alprslanatess benim kızımda 3 aylık 1 gündür kaka yapmadı ıkınıyor kusuyor zeytinyağı mı içirsem 1 çay kaşığı bilmiyorum
bahar_55 Lina2023 zeytinyağı içirmektense poposuna sürüp poposunu uyar malısın. Çünkü direk zeytinyağı içürmek organları sıkıntı verebiliyor demişti doktorumuz
Alprslanatess Lina2023 canım bende vallahi bugün bır çay kaşığı zeytınyagı uçurdum ıkı üç saat sonra hemen kakasını yaptı yanı ne zararı olabılır ki annem hep bızlere içirirmiş yanı 2 3 aylıkken 🥰
eslemB10 Lina2023 ben içirdim ama her bebek bir olmaya bilir hatta bi ara her gün de içirdim şu an kullanmıyorum ama kabız olmayan bebeğe verilmez deniyor benimki her gün yaptığı halde zorlanıyordu bağırsakları yumuşatır besler demişlerdi vermiştim