Biz 8 aylık olmak üzereyiz 3 öğün veriyorum sabah öğle akşam anne sütü aldık 6 aya kadar ve ek gıda yanında anne sütü ile devam ediyoruz ama az emiyor ek gıdayı 2 öğün vereyim az emiyor diye dedim arttırmıyor yine az emiyor doymuyor gibi hissedip 3 öğüne çıkardım yeniden siz nasıl yaptınız yada yapıyorsunuz annelerim 12 ay ile birlikte 3 öğün diye okudum ama herkes başka şey diyor tabi