gurbet_gelini12 Kızlar işe başlayalı 3 gün oldu kendime termal tayıt aldım onunla çalısıyorum çalıştığım yer otel çok zor 6/7saat ayaktayım çok terletiyor sürekli su içiyorum tabi 73 kilodan 71 kiloya düşmüşüm zararı var mı sıvı kaybına sebep oluyormu
Deletedmom_79 gurbet_gelini12 termal kışın giyilir amacı da sıcak tutmaktır zaten. Yazın giymek intihar etmek gibi bişey.
Deletedmom_62 gurbet_gelini12 tabiki zararlı kesinlikle çalışırken kullanmamalisin. Zaten sıcaklardan dolayı yeterince terleyeceksin bol su da içersin yazin bu tayta ihtiyacın yok kışın kullanırsın o da sadece spor yaparken. Spor dışında kullanma
Birbebetoannesi gurbet_gelini12 önümüz yaz zaten terden dolayı bir sıvı kaybı oluyor. Termal taytla*2 katı su kaybı olur. Çalışırken ne kadar içebilirsiniz devamlı, evde falan olsanız hemen elinizin altında olur suyunuz
gurbet_gelini12 Deletedmom_79 ama rahatsız etmıyor hiç bir şekilde sadece iki katı terletiyor yanıma 2 lt su alıyorum sürekli içiyorum eve gidene kadar
Deletedmom_79 Sare_nuhaninannesi_05 hanımefendinin o amacı güttüğünü zannetmiyorum. Otelde 6-7 saat çalışıp deli gibi yorulan insan aaa zayıflayım da hem bir taşla iki kuş demiyordur. Kaldı ki o taytlarda sadece spor yürüyüş gibi aktivite esnasında giyinip sonrasında çıkarılmalı. Amaca uygun kullanım odur. Dediğiniz gibiyse de yine yanlış yani. Cnm
gurbet_gelini12 Deletedmom_79 hem rahat çakışırken hemde spor amaçlı ama zararlı olduğunu bilmiyordum
gurbet_gelini12 Birbebetoannesi evet normal kıyafet giydiğimde de çok terliyorum sürekli ayaktayım ıkı lt su alıyorum yanıma içiyorum eve gıdene kadar sonrası acıkmıyorum normal de su içen bir insan değilim ama 3 gündür suya doyamıyorum
Deletedmom_79 gurbet_gelini12 uzun süreli kullanmayın ilk etapta ama zorlamıyorsa suyun yanı sıra soda limon öneririm o zaman. Hem su alımını da güçlendirir hem de limonlu olması serinletir/ödem attırır.