snssnm Kızlar Emziriyorum bebeğimi ama bazı anlar yetersiz oluyor sanırım zor anlar için mama kullanıyorum açıkçası her zaman vermiyorum Aptamil 1 kullanıyorduk doktor Aptamil prosyeno önerdi ama çok gaz yapıyor diyorlar siz hangi mama tercih ediyorsunuz
Sare_nuhaninannesi_05 snssnm bebeğim doğduğundan beri Bebelac Gold 1 numara kullanıyorum gayet memnunum kilo alımı iyi gaz kabızlık problemi vs Yaşatmıyor 🥰
Ezgi63 Bebelac ve aptamil kullandım . Kzım ya sevmedi ya da gaz yaptı . O yüzden sma almayı düşünüyorum onu deneyeceğim ama mama çocuktan çocuğa değişiyor
snssnm Benim bebeğim gazlı bir bebek Aptamil kullandık ilk etapta Aslında süt yeterli ama zor anlar için alacağım Aptamil gaz yapıyor diyorlar
Gmsl Bebelac gold da kullandım. O da iyi geldi ama hip in daha iyi olduğunu düşündüğüm için hiple desteklemeye devam ettim