MommysMini 3,5 aylıktı oğlum tayinci olduğumuz için 10 saat yol gitmiştim ve bunun iki saati uçak geri kalanı otobüsleydi hiç zorluk yaşamadım. Bebek arabanız vardır muhtemelen. Arabada da uyur indiğiniz yerde gezerken bebek arabasında da uyur yani sorun olmaz diye düşünüyorum hem havalar güzel bebişe de iyi gelir