Guldmr Çok ciddi reflümüz var. Aşırı kusuyor gazı var. Gaviskon ve motilum veriyorum ama sadece hafifletiyor geçirmiyor. 4.5 aylık iki satte bir 90-100 ml mama ancak yiyebiliyor fazla yiyince kusuyor ne yapacağımı şaşırdım. Kilosu da yetersiz kaldı😞