Ben daha önce 3 yıl önce bı yerde süt reçeli yemiştim tadi tam tatlıydı hatırladığım kadarıyla.
İnternetten bilindik doğal iyi site sözde istedim tadı ilk ağzına koyunca hafif tuzlu tatlı karışık geliyo ağzına sonra tatlı oluyor ağzın
Dedim bozuktur siteyle konuştum tekrar yolladılar oda şimdi geldi onun da tadı aynısı yani anlamadım bunun tadı normal de diğer reçeller gibi tam tatlı mı yoksa hafif farklılık var mı