Oğlumu tuvalete alistiriyorum herşey güzel altına yapmak istemiyor söylüyor. Ama sıkıntımız su çiş diyor götürüyoruz tuvalete artık 1 saat oturuyoruz tamam yapmiyorsan kalk diyorum kaldırıyorum içeri gidiyoruz çiş çiş diye ağlıyor bir daha getiriyorum oturuyorum saatlerce yok yapmiyor kaldırır kaldırmaz başlıyor çiş demeye. Bazen kaldırıyorum içeri götürüyorum altına isiyor. 1 haftadır tuvalette kaldım. Bez bağlamak istemiyorum kendiside rahatsız oluyor. Böylede sinirlerim gerildi artık adım atamiyorum evde dk başı çiş diyor. bı yardımcı olun lütfen ne yapacagim?