uyandıktan 1.5 tam 2 saati buldurmadan uykuya yatirmaya başlıyorum ama acayip direniyor yüzünü falan tirmaliyor dalamiyor sinirleniyor hic böyle yapmazdı ne oldu anlamiyorum aksam 8 buçuk 9 gibi uyuyam çocuğum 10 buçuk 11 lere kadae yatakda dalacam diye kendini tirmaliyor paat pat yapiyorum destek veriyorum alışık olmadigi icinde gözlerini acıyor hemen bu kim o da neydi der gibi anlamadimki ne yapacağımi..