Kızlar bebeğim 4 aylık dün doktor 300 gram aldığını söyledi ve mamaya başlamalısın dedi hipp i önerdi, dün bir kez verdim ağzının neresine mama deydiyse kızardı sanırım alerji yaptı, bugün de verdim şimdi yine aynısı oldu ama başka bir belirti yok. Bu durumu yaşayan var mı