Arkadaşlar merhaba. Benim oğlum 7.5 aylık işe başlayalı 1 ay oluyor. 1 aydır ağzına ek gıda sürmüyor. Benim de sütüm azaldı iyice emmesi de 2-3 dk sürüyor . Geçen hastaneye gittik 500 gr kaybetmiş. Mama takviyesi sabah babaannesi veriyor, ben işten gelince meme. Ne yaptıysam yemek yediremedim. Eşim ve kayınvalidem diş çıkarttı ondan diyor. Sizce normal mi . Ben mi çok takıyorum. Ne yapmalıyım. Ağzına zorla tıkıyorum ağzını kitliyor. Sürekli mama mı versem diyorum. Ne yapmalıyım🙏🏻