Serap_34 Acile götürmüştüm Dr gündüz yapmıştı die birşey yapmadı olabilir dedi pişik olduktan sonra böyle oldu çocuk Dr ye götürdüm bobrekle mi alakalı die onla alakası yoktur dedi böyle olan varmı üzülüyorum çok