Sevgili anneler bebeğim 7 aylık oldu bugüne kadar gece uykularımız uzun ve kaliteliydi. Ama son 1 haftadır geceleri 2 saatte bir uyanıyor emip uyumak istiyor. Sabaha kadar bu şekilde kalkıyoruz. Karnı tok altı temiz bir ağrısı olduğunu da düşünmüyorum. Bu durumu yaşayan annelerim var mı ??