Biz 8.5 aylıkken 8.5 kiloyduk kilosu iyi demişti doktorumuz kilosu iyi aslında ama yememesi kötü. Sebzeleri haşlayıp eline verseniz mesela? Ben o aylarda akşamları hep muz, avakado, elma, ceviz püresi verirdim o güzel kilo aldırıyordu. Sabahları da labne, yumurta sarısı, avakado, yoğurt suyu. Oyalayarak verebilirsiniz mesela. Önüne su koyuyorduk biz dikkati dağılınca veriyorduk hemen hâlâ yemez benim zorumla ama kilo alımı devam ediyor. Bir de İnstagram da hastalanmayancocuk var onun çorbaları hep denge çorbaları onlarda çok güzel kilo aldırıyor. Ben şeker vermem, ekmek vermem, süt içirmem bilmiyor yani 20 aylık 12 kilo. O tariflerden her gün bir çorbayı muhakkak yaparım ☺️ Aklınızda bulunsun ☺️