Hgizz Önerileriniz var mı ,hastaneye mutlaka götür diyeceğiniz ya da iyileşme sürecindeki tavsiyelerinizi bekliyorum,teşekkürler.
Bellaciao Merhabalar bizimde hemen hemen o aylarda teşhis konuldu ama doktorumuz hemen ameliyat demedi bize bıraktı yani kararı isterseniz hemen yapabilirim ama inmemiş testiste iki yaşına kadar beklemekte fayda var dedi şuan 17 aylığız kontrollerimize hala gidiyoruz testislerimizin indiğini öğrendik çok şükür ki 🙏🏻 Ben bi kaç yere gösterdim bu arada tek bi doktorun tanı teşhis ve yönlendirmesiyle hareket etmek istemedik
Milaaa Bellaciao merhaba.hangi doktora gittiniz?bize 9.ayı bekleyelim inmezse ameliyat dedi.daha beklenmemeli dedi 😶