Sevoinci Aşırı huysuz ve huzursuz ne yapmam gerekiyor destinox aldık ama fayda gördüğüm söylenemez öneriniz var mı acaba?
beyzzsenturkk_ Sevoinci biz tetagile basladık 4,5 aylıkken idare ediliyordu 5. ay çileden çıktı tetagil büyük ölçüde rahatlattı artık daha sakin en azından o kadar canı yanmıyor tetagilin pesine de donmus diş kaşıyıcısı veriyorum saatlerce götürüyor onu öyle
Sevoinci beyzzsenturkk_ ben de vermek istemedim başta ama hiç durmuyor sürekli huzursuz uyumuyor bide 😔eğer işe yaramazsa tetagil alıcam
gmzylcn Bizde tetagil kullandık kızım 4.5 aylıkken diş çıkarttı o süreçte çok işimize yaramıştı. 2 saatte bir verebilirsin demişti doktorumuz ama ben günde en fazla iki veya üç kere kullanmıştım, öneririm sizede