Hepsi öyle başlarda. Zaten yoran kısım o. Zorla uyandırıp emzirmeniz lazım. Her bebek başka şeye sinir olup uyanıyor😅 ya ayakaltını sertçe kaşıyın yada sırtını. Mecbur ağlatarak uyandırcaksınız ve mecbur meme verceksiniz hemen. Memede yine uyuyacak yine yapcaksınız. 1 aya yakın böyle gidiyor. 1,5 saatte bir bu döngü. Ben biran hep öyle gidşcek bu nasıl zor birşey demiştim:) çok şükür geçiyor. Yoksa 2. Yi yapmazdım😅