Merhaba anneler
2 ay 10 günlük Bebeğim 4 gündür kabız.
Daha önce Kabız olduğunda mamasını bir damla zeytinyağı ile içiriyordum rahatlıyordu ama şimdi hiç fayda etmiyor.
Doktorumuz 5-10 güne kadar normal dedi ama kızım çok ıkınıyor geceden beri, ben aşırı huzursuz oldum ne önerirsiniz lütfen destek