Kızlar türkiyeye tatile geldim memleketime.geldigimin bir hafta sonrası 9aylık kızımla 2buçuk yaşındaki oglum hastalandılar.ailemin yaşadığı yer küçük bir yer oldugu için şartlar vs çok zayıf hastaneye götürdügümde salgın var diyip probiyotik ve çinko verip yolladılar.kızımın yemesi içmesi iyi ishali de kötü durumda degil.başta bikaç gün ateşi vardı çok şükür o da düştü.ama oglumda halsizlik ve geçmeyen sulu ishal var sanki vücudu kurumuş gibi hissediyorum iştahı falan kesildi ne yedirmeye çalışsam kusacak gibi yapıyor sadece su istiyor.pirinç lapası,nişasta -yogurt kürü vs denedim ama işe yaramadı.kendiniz denediginiz işe yarayan bir yöntem var mı ? Veya başına böyle bişey gelen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.kendimi çok çaresiz hissettim.😞