Eda-ozlem Kızlar dün ormana gidelim dedik hava almak için, hava biraz esiyordu kızımla arabadan inip 5 dakika falan dışarı da durduk. Gece bi uyandım yanıyorrrrr😢😢😢 ılık duş aldirdik, parol verdim yine de inmedi napabilirim lütfen yardımmmmmm
Emine003 Eda-ozlem inatçı ateş demekki canım doktora götür belki kanında enfeksiyon felan varsa genelde o zaman ateş düşmüyor çok yükseliyor canım
sunflower01 Eda-ozlem bacim öncelikle geçmiş olsun ben de anlamıyorum havaya bişey mi atiyorlar da bu salgın geçmiyor benim kizim da dün anneme gidelim diye dışarı çıktık gidmeedik geri döndük eve Sonrasında ateş kusma hep dışarı çıkınca böyle oluyor anlamış değilim 😔 doktora sordum calpol verin diyor zaten kizim verdigim ilaçları kusuyor dedim onun da bi faydası olmuyor doktorlar da hep aynı yöntem ilac verin ilaç verin ben aslında ilaçlara karşıyım Hepsinin içinde kimyasal bide el kadar bebe 5 ay 25 günlük kızım
Pnaar34 Eda-ozlem bende ateşi evde düşüremiyorum gidiyorum doktoruna gerekli ilaçları yazıyor ve ateşi düşüyor hastalığı da geciyor cok şükür
1aysekaplan sunflower01 ilaç olmadan nasıl iyoesmesini bekliyorsunuz peki doktor ne yapabilir eğer ilaç kullanmak istemiyorsanız hiç evden çıkarmamaniz gerekli ilaç olmadanda iylesilmiyo malesef
Eda-ozlem sunflower01 teşekkür ederim size de geçmiş olsun canım. Evet ya şaştım yani ateş bı 37.5 bı 37.4 bi inemedi havalardan hepsi
Ozlem2904 Eda-ozlem bebeğiniz kaç aylık? 6ay alti riskini demisti Dr bize. Duşta 20dk falan kalsın oğlumda ise yariurodu
Ekinveannesi Eda-ozlem Kanında enfeksiyon olabilir, inatçı ateşlerde genelde enfeksiyon çıkıyor. Doktora götürüp bı kan verin isterseniz. Çok geçmia olsun.