Socialmom19 1 buçuk sene olacak sezeryan olalı ama izi hala çok belli. Bilmediğim için soruyorum bu kremsiz geçer gibi durmuyor? Siz neler yaptınız hangi kremi kullandınız ve bu iz geçici mi?
benkosarim Socialmom19 doktorum siliskar verdi ama o dönemde bulamayınca celliaderm al demişti onu kullanıyorum
benkosarim Socialmom19 doktorum siliskar verdi ama o dönemde bulamayınca celliaderm al demişti onu kullanıyorum
Zlm Socialmom19 ben kullandım ama sezeryanın ikinci ayında kullandım ve artık çok geç olabilir sizin için benimki belli olmuyor
ikizannesi000 Socialmom19 bnimde bir bucuk senedir vücudum reaksiyon gostermiş kabarık kabarık pişmişti gün verelim üstten alalım fazla etti dedi rahatsız edyorsa bnde istemiyorum dedim ikizleirm küçük ugrsama dedim ozmn ikinci sezeryan da aldırırz dedi keremde önerdi kullanmadım
ifedupyou Bana doktorum scarex krem önermişti gittim aldım ilk dönemler düzenli sürüyordum ama sonra bebekle uğraşmaktan süremedim açıkçası. Yorumları çok iyi olan bir krem ama ben düzenli kullanamadım :(
Socialmom19 ifedupyou peki doğum yapalı 1 buçuk sene ölçü yine de kullansam düzenli geçer mi yoksa geç mi kaldım ya
ifedupyou Socialmom19 aaa eski yara izlerini geçiriyor mu gerçekten bilmiyorum ama açıklamasında şu yazıyor; ScarEx Jel, iyileşmeye devam eden ve kapanmış yara üzerine, ince bir tabaka halinde günde 2 kez, sabah ve akşam uygulanır.
larindidems Socialmom19 contractubex kullandım ben araştırabilirsin çok iyi bi krem sadece sezaryen değil çatlak sivilce ve diğer ameliyat izlerindede etkili
nazifetopcu Ben sezeryan olalı 1 ay oldu. Scarex krem ve kantoron yağı sürüyorum. İşe yarar mı henüz bilmiyorum.