Mrb kızlar ben 3 aylik hamileyken ayak parmaklarım şişti sürekli kanıyor du elleme ye korkuyordum şimdi dogumdan sonra geçer dedim doğum yaptım kızım 5 aylık ama hayla ayaklarım öyle acıyor daha kötü olmuş İnternet en baktım tırnak batması diyor ne yapabilirim yardım edin!!!!!